lördag 2 mars 2013

Mitt äppleträd

Hej
 
Vår för mig är när det blir ljusare och man kan börja fixa i trädgården. När vi köpte vårat hus (det är grannens hus som syns på bilden) så fick vi med ett gammalt vildvuxet äppleträd.
 
Äpplen kommer sent, har alltid skorv och mask, men jag gilla mitt äppleträd ändå. Med hård beskärning så börjar vi få fason på trädet.
  


Bakgrunden är mistad med hemmagjord mist och en mask från Crafter's Workshop  och kallas Aspen Trees. Blommorna är från Bobonny.


Det är mamma som fotade mig förra våren unders träd beskärning.
Undra bara om hon tycker att detta är min vackraste sida eftersom inget av fotona som hon tog visar mitt ansikte ;-)

Nu väntar jag bara på någon varm och solig dag så att årets beskärning kan börja.

Ha en bra dag

1 kommentar:

Mackan sa...

Verkligen vårkänsla i den lo:n, Marie!