måndag 4 mars 2013

Vårpromenad

Ny månad och ett nytt härligt tema - Vårtecken!

Jag kunde inte motstå detta härligt mönstrade papper (som jag tyvärr har glömt tillverkaren på), men som verkligen är vårinspirerat för mig! Dock tyckte jag det saknades något, så jag gick loss med stämplar, embossingpulver och distresser. Så skoj det är!

Våra katter är innekatter, men vi brukar ta ut dem på en promenad i koppel när vädret tillåter. Här är en bild på Bus som älskar att vara ute, men samtidigt är en riktig fegis.


Därefter har jag dekorerat med blommor, knappar, charms, utstansade figurer, metall och lite annat smått och gott som fanns i mina gömmor.


Stämplarna jag använt kommer från Viva Decor samt en kattstämpel jag inte vet tillverkaren på.
Grässtråna har jag stämplat med embossingdyna och använt embossingpulver Clear och sedan har jag använt distresserna för att få fram en tydligare effekt.


Nedan ser ni ett antal närbilder på dekorationerna, jag har även använt mist för för att färga om vissa dekorationer som blommor, men även till bakgrunden.


Ytterligare en närbild på dekorationerna bjuder jag på!


Ut och njut av solen och våren som är på väg och låt er inspireras av teamets tolkningar på månadens tema Vårtecken!

4 kommentarer:

Lina Olsson sa...

Vilken kul idé med alla blommor o knappar jämte fotot! Snyggt blev det!

Mackan sa...

Så snyggt, Johanna!

Naiara sa...

Beautiful page!
Kiss

Lina sa...

Jättefint!