måndag 29 december 2014

Gjestedesigner Kirsten Hyde




Jeg bor i en liten by utenfor Oslo. Jeg driver ganske variert med ting innenfor papirhobby. Jeg lager kort, altererer ting, lager Mixed Media, layouts og lager 3D ting i papir. Akkurat nå er jeg designer for Hobbykunst (stor norsk hobbybutikk), StampARTic (online scrappe blad) og Scandinavia Paper Fun (Scandinavisk utfordringsblogg). Jeg er også gjestedesigner for Ett trykk (norsk korlagings/ scrappe blad) and Nicecrane designs.

Jeg har holdt på med denne papirhobby i noen år. Jeg er veldig glad i å lage 3D ting i papir. Ofte bruker jeg 3D elementer i papir i mange av prosjektene mine. Jeg har en ganske forsiktig og sart scrappe stil - ofte med litt innslag av steampunk elementer som tannhjul. Akkurat nå scrapper jeg mye med produkter fra Prima. 



Jeg har laget litt blå, vinterinspirasjon til dere.



Dette er en liten boks med en liten ugle. Boksen er laget med ark fra Prima - Seashore collection - Seahorse. Jeg har brukt Distress paint, sølv tusj, sort tusj, stensiler og gesso for å lage effekter i papiret. Jeg har brukt glitter på snøflakene og lagt noen gamle blonder i underkant. 


Bokstaver og blomst i tre er fra Prima. Ugla er en demontert splittbinders som er lagt ned i en liten metallramme. Svirler er kuttet ut i sølvark.


Inni boksen har jeg lagt en liten ugle. Inni lokket er det plass til en liten personlig hilsen.


Ønsker dere et riktig godt nytt år. 



Pinterest: Kirsten Hyde

1 kommentar:

Ellenor Emilsson sa...

Å vilken superfin låda du har gjort :)