torsdag 3 augusti 2017

Billiga stämpelset

Jag har testat beställa några olika stämpelset från Wish. De är billiga i pris och i kvalitet, dvs att de känns inte påkostade.


De här är "lager-stämplar" och jag tycker att det är svårt att få de riktigt bra pga att stämplarna är väldigt mjuka och sladdriga och att det inte finns någon beskrivning hur de ska placeras. 


Den första är fjärilsetet och jag använder färger som inte är för nära varandra. Det gör det lite enklare att få det snyggt.


Det andra seter gick hyfsat att placera, den lilla blomman var svårare att få bra. Bladen var jättesvåra då stämplarna är så mjuka och lätt blir lite sneda. 


Den tredje har jag här bara stämplar upp blomman, jag tycker bladen var så fula. Jag har använt den här stämpeln i ett tidigare inlägg och även använt bladen då. Det finns att se här

För att få bra resultat så rekommenderar jag att köpa dyrare stämplar av kända märken. Jag har än inte varit missnöjd med Altenew-stämplarna jag har.




Inga kommentarer: